Veuillez vous connecter ou créer un compte pour suivre ce topic
Ce topic est suivi par: Jerem971, Tydoo
Auteur Sujet: Anyone else had repeated failures of an LG V20?

davefollmers

Hi,

Should have known better, after two LG TVs went bad on me within weeks of purchase (then replacement, then refund) back in the naughties.

But I elected to take an LG V20 phone earlier this summer.  Two have failed so far due to not being able to recharge.  The third got destroyed by Hurricane Harvey and I'm awaiting number 4.  If that goes bad as well, I'm getting a refund or another Motorola or perhaps a Samsung as a free (or nearly free) replacement.

Which would you recommend?

Another Motorola (dependable, rugged, dog ate the last one, yes, really) or a Samsung?

Please help.

Thanks!

I didn't find the right solution from the Internet.

References:
https://www.whathifi.com/forum/android/anyone-else-had-repeated-failures-lg-
  Motion Graphics Launch Video

Publicité

Jerem971

Hello 'davefollmers',

I will recommend you Japanese products like Sony or others because their products are real products like Samsung which explodes all the time... Japanese products last a long time when you take care of them. I have a Sony XPeria that has held for a long time and a Toshiba laptop that has held for 4 years. So in my opinion, Japanese products are the best in all areas... 😉

TheFlameflo

Salut !

Je ne veux pas paraitre méchant, mais je trouve les derniers posts de davefollmers un peu louches....
Ils sont tous un format similaire, toutes des questions posées en anglais (malgré le fait que c'est un forum français, c'est un peu bizarre..) et ont toutes un lien redirigeant vers le même blog.

De plus, si on suit  les références, soit on tombe sur une erreur 404, soit on tombe sur une vraie question.
Cependant, les pseudos ne correspondent pas sur les 3 sites que j'ai pu ouvrir sans erreur 404.

On dirait une technique un peu douteuse pour promouvoir un blog..

Jerem971

Re:

@TheFlameflo, ça ne peut pas être un robot puisque à l'inscription il y a Google ReCaptcha... Et puis j'ai déjà vu des anglais venir sur des forums français et vice-versa... 😉
On attends la réponse de @davefollmers et on verra ! @PrimFX tu as un suspect a surveillé...

TheFlameflo

Bien sûr, c'est possible que ce soit simplement quelqu'un qui parle anglais.
Mais je ne pense pas que c'est un bot,  je pense que c'est quelqu'un qui fait les sujets "à la main".

On verra 😉

Tydoo
Membre Premium

Yes on regarde !

C'est bizarre en effet !

Vous devez vous connecter ou créer un compte pour poster une réponse